مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 18:172022-04-14سياسي

ضرورت تقویت امامزاده های سطح شهر همدان


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان بر ضرورت تقویت امامزاده های سطح شهر همدان تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی پنحشنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده در سال های گذشته یادآور شد: این جشنواره باید مردم را به سمت شاخص هایی از جمله مساجد، هیئت ها و محل محوری هدایت کرد.

وی بر تشکیل دبیرخانه جشنواره برتری ها به جای جشنواره شهروندان برگزیده تاکید کرد و افزود: باید جشنواره های متعدد با عناوین مختلف به صورت خرد در سطح شهر برگزار شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان با بیان اینکه مساجد باید قرارگاه فرهنگی باشد، افزود: ضروری است سالانه رویدادی به نام فعالان مساجد برگزار شود در این برنامه بهترین خادمین، خیرین، امامان جماعات و تشکل های مسجد شناسایی شده و ضمن تهیه فیلم و پخش رسانه ملی، از آنها تجلیل شود.

حجت الاسلام صفری افلاکی به ظرفیت هیئت های مذهبی اشاره کرد و گفت: این هیئت ها باید دستاوردهای فرهنگ عاشورایی را عرضه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 400 هیئت در همدان به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: تعداد 600 هیئت نیز ثبت نشده که در جشنواره هیئت ها می توانیم همه اینها را در زمینه شاخص ها برای داوری وارد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت امامزاده های سطح شهر همدان

ضرورت تقویت امامزاده های سطح شهر همدان